• 26th September 2012 - By Invizibil - Invisible

    Dupa cativa ani in care am cautat sa lucram la sistemul de detectare astfel incat sa mearga cat mai independent, ne-am permis sa ne luam o mica vacanta de 2 saptamani. “Bucuria” cu care utilizatorii serviciului de ID Alert au avut de-a face a aparut imediat ce am parasit calculatorul si detectorul a ramas de capul lui.

    Ce s-a intamplat mai exact? Cand am revenit din concediu am observat mai multe mail-uri in care se specifica cum ca ID Alert afiseaza “system error” in loc sa afiseze statusul ID-ului verificat si asta s-a intamplat deoarece un contor din baza de date a atins valoarea maxima posibila, lucru care era destul de greu de intuit acum cativa ani cand s-a lucrat la partea de ID Alert.

    Ne cerem profunde scuze pentru situatia intamplata si ne asumam eroarea. Departe este gandul de a lasa oamenii pagubiti, motiv pentru am decis sa oferim un bonus de o luna utilizatorilor de ID Alert care in ultimele zile s-au intalnit cu acest “system error”.

    In speranta ca utilizatorii inteleg ca suntem si noi oameni si gresim, ne cerem inca odata scuzele de rigoare si va multumim pentru intelegere si pentru ca folositi in continuare serviciul nostru.

  • Leave a Reply